Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ποιους ονομάζομε Έλληνες, ανθέλληνες και πως αποκτάται η Ελληνική ιδιότητα

Είναι θέμα Συριακού (εκ του Σύριου) dna. Ή το έχεις ή δεν το έχεις. Όσοι το έχουν σε ποσοστό τουλάχιστον 98,3 % είναι Έλληνες.
Όσοι το έχουν, αλλά δεν το γουστάρουν είναι ανθέλληνες.
Η ασθένεια του ανθελληνισμού οφείλεται σε ανίατη μεταδοτική ασθένεια, που διασπείρουν οι ομοφυλόφιλοι οι μαύροι και οι ισλαμιστές.
Οι υπόλοιποι, ανήκουν σε άλλο ζωικό είδος, κάτι σε μαϊμού στο πιο άτριχο.
Η Ελληνική ιδιότητα, διαχέεται στα ζώα, όταν θηλυκά τους γονιμοποιούνται αποκλειστικά με καθαρόαιμους Έλληνες επιβήτορες, επί 5 τουλάχιστον γενεές, οπότε κατά την έκτη γενεά το ποσοστό Ελληνικού dna φτάνει στο πολυπόθητο 98,43 % και δικαιούνται το χαρακτηρισμό Έλληνες, ή πιο απλά άνθρωποι.
Απλά πράγματα.

Ιδικά ως προς την γλώσσα, συμπληρώνω.
Η ελληνική γλώσσα είναι η μόνη νοηματική γλώσσα διότι παράγει σύνθετες λέξεις που περιγράφουν με σαφήνεια το νοούμενο. Διαθέτει 70 τουλάχιστον εκατομμύρια γλωσσικούς τύπους. Είναι η μόνη γλώσσα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον προγραμματισμό υπολογιστών ανωτέρου επιπέδου. Η δομή της διατηρείται απαράλλαχτη εδώ και 5000 χρόνια. Από αυτήν κατάγονται όλες οι άλλες γλώσσες καθόσον είναι η πρωτογλώσσα. Η μαθηματική της δομή υποδεικνύει ότι αποτελεί επίτευγμα ενός πολύ ανώτερου πολιτισμού από ότι έχουμε γνωρίσει έως σήμερα. Δυστυχώς για μία και μόνο ψήφο επιλέχθηκαν τα αγγλικά ως επίσημη γλώσσα της Αμερικής, με αποτέλεσμα να στερηθεί η ανθρωπότητα την ευκαιρία να μάθει Ελληνικά. Ο κίσιγκερ και άλλοι διώκτες του Ελληνισμού έχουν ευθαρσώς δηλώσει ότι ο μόνος τρόπος να πλήξουμε τον Ελληνισμό είναι να καταστρέψουμε την γλώσσα του.
-----------------------------------

Ελπίζω να είναι ορατό ότι ειρωνεύομαι και δεν πιστεύω τα πιο πάνω.
Αν σαν φαίνονται ακραίες απόψεις δεν έχετε ψάξει αρκετά το διαδίκτυο....
Το κείμενο για την γλώσσα (επονομάζεται από τον Σαραντάκο Λερναίο και κυκλοφορεί σε πολλές εκδόσεις) θεωρώ ότι βλάπτει την Ελλάδα, και αυτό γιατί παρουσιάζει κάτι λανθασμένο για αυτήν, (θωπεύοντας τον εγωισμό μας, η γλώσσα μας είναι η καλύτερη όλων και μάλιστα με διαφορά). Έτσι και η εθνολογική συνέχεια του Ελληνισμού για δεν ξέρω και πόσες χιλιάδες χρόνια, (σε κάποια φόρουμ έχω δει και τις 100.000), επειδή κατά την γνώμη μου είναι λάθος, θεωρώ ότι βλάπτει την Ελλάδα, οι αλλαγές στα εθνολογικά στοιχεία από την αρχαία Ελλάδα μέχρι το σήμερα είναι τόσο μεγάλες που θεωρώ ότι οι Έλληνες του τότε είναι αδύνατο να ταυτίζονταν εθνικά με τους Έλληνες του σήμερα, αν με κάποια χρονομηχανή βρισκόμασταν παρέα.
Αντίστοιχα θεωρώ ότι η εθνική συνείδηση είναι μεταβαλλόμενη, μια και αλλάζουν συνέχεια κάποια στοιχεία της. Άρα δεν είναι διαχρονικό φαινόμενο αλλά εντοπισμένο χοροχρονικά. (προφανώς αυτό ισχύει και για τους Τούρκους ή του Αλβανούς ή τους φυρομίτες, και όλους τους λαούς του κόσμου) Μπορεί για σένα μια τέτοια άποψη να αποτελεί όνειδος και ευκαιρία για σπέκουλα από γείτωνες, αλλά για μένα αποτελεί την εικόνα που έχω για την αλήθεια και είμαι υποχρεωμένος να την δηλώνω και να την υποστηρίζω ενάντια σε απόψεις που θεωρώ ότι είναι λανθασμένες και στοχεύουν στο να ικανοποιήσουν τον εγωισμό μας ή να παράξουν μια εθνική ενότητα που θα στηρίζεται στον ετεροκαθορισμό (κάτι εν μέρη αναπόφευκτο, αλλά όχι στον βαθμό που συμβαίνει σήμερα).
Οπότε όσο και να σου φαίνεται περίεργο ακριβώς οι απόψεις περί αδιάλειπτης συνέχειας θεωρώ ότι βλάπτουν την Ελλάδα.
Αντίστοιχα οι απόψεις για την γενετική ομοιογένεια. Ή την διαφορετική ανθρώπινη καταγωγή (θεωρία πολυγένεσις).
Τι είναι η πατρίδα μας.
Ε.Αβδελα σελ. 33 Η εθνική ταυτότητα στο σχολείο.
Στις σύγχρονες προσεγγίσεις λοιπόν το έθνος γίνεται αντιληπτό όχι σαν πρωταρχική, φυσική και σταθερή οντότητα, αλλά ως ιστορικό φαινόμενο, το οποίο στην σημερινή του μορφή αποτελεί προϊόν και αποτέλεσμα της εθνικιστικής επιταγής "ένα έθνος ένα κράτος". Στόχος των εθνικιστικών κινημάτων ιστορικά ήταν να εξασφαλίσουν την πολιτική χειραφέτηση του έθνους. Η κοινή καταγωγή, η κοινή γλώσσα και η θρησκεία και οι κοινές παραδόσεις κλήθηκαν να εδραιώσουν την εθνική ταυτότητα, όπως την αντιλαμβανόμαστε στις σύγχρονες κοινωνίες. Βασική συνιστώσα στην παραγωγή και αναπαραγωγή της εθνικής ταυτότητας μετά την δημιουργία του έθνους κράτους αποτελεί το ενιαίο και κρατικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Όπως χαρακτηριστικά δείχνουν οι παραπάνω έρευνες τα κριτήρια με τα οποία ορίζεται το έθνος είναι πολιτισμικού χαρακτήρα: καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία και παραδόσεις, μύθοι, ιστορικές μνήμες. Τα πολιτιστικά αυτά κριτήρια που θεωρούνται κοινά, προσδιορίζουν τον συμβολικό και φυσικό χώρο του έθνους. Οτιδήποτε διαφορετικό θεωρείται ότι βρίσκεται έχω από το έθνος και συνήθως απορρίπτεται. Έτσι τα έθνη προσδιορίζονται ιστορικά κατά κύριο λόγο μέσα από τις διαφορές τους από και σε σύγκριση με άλλα έθνη. Αυτή η διαδικασία ετεροπροσδιορισμού συμβάλει στην αέναη αναπαραγωγή της εθνικής ταυτότητος ως μοναδικής και ομοιογενούς και στηρίζει την στάση της να αρνείται τόσο τις ομοιότητες με κάθε τι έχω από αυτήν όσο και τις διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό της.
....................
Η συνέχεια του Ελληνισμού από την αρχαιότητα ως σήμερα, όπως θεωρείται ότι αποτυπώνεται στο χρόνο, στο χώρο και στον λόγο (σημ. ο λόγος εδώ, εννοείται σαν ιδιαίτερος τρόπος χρήσης της γλώσσας, που που συναρτάται με ένα ιδιαίτερο τρόπο του συλλογίζεστε.), αποτελεί βασiκή συνιστώσα της ελληνικής εθνικής ταυτότητας, την οποία το σχολείο συνεχώς καλλιεργεί μέσα από τη διδασκαλία της ιστορίας, της γεωγραφίας και της γλώσσας.


Η καταγωγή, ιδωμένη σαν πολιτιστικό γεγονός, δεν αφορά την γενετική μας καταγωγή, αλλά το αν σήμερα το ίδιο το άτομο θεωρεί ότι οι γονείς του και γενικότερα η καταγωγή του είναι Ελληνική, παρά το αν είναι όντως.

Ένα από τα κρίσιμα στοιχεία στην εθνική ταυτότητα είναι η παρατήρηση ότι το έθνος δεν είναι μια διαχρονική και φυσική οντότητα, όπως και φαίνεται από τις ιδιότητες που το χαρακτηρίζουν. Αλλάζει καθημερινά όπως αλλάζουν και αυτές. Όταν προσπαθούμε να το ορίσουμε σαν διαχρονική φυσική οντότητα, καταλήγουμε σε άτοπα.

H προσωπική αίσθηση του ότι είμαι Έλληνας, ανεξάρτητα από το γιατί την έχω, αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο για την συγκρότηση της εθνικής μου ταυτότητα και ως εκ τούτου του έθνους.

Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος πειστεί ότι είναι Έλληνας, έχει κάνει ένα τεράστιο βήμα στο να είναι όντως Έλληνας.
Σε αυτό το βήμα θα δυσκολέψει τον οποιονδήποτε, η πεποίθησή ότι η καταγωγή του δεν είναι Ελληνική. Ανεξάρτητα του αν είναι ή δεν είναι. Αλλά η συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σύστημα, η χρήση της Ελληνικής γλώσσας και λόγου, η ενσωμάτωση ποικίλων πολιτισμικών στοιχείων, η ισονομία του με τους άλλους Έλληνες πολίτες, τον καθιστά Έλληνα.
Ιδικά αν προσθέσουμε την αποδοχή από τα άλλα μέλη της ιδιότητάς του ως Έλληνα. (πχ ο Σκορτσιανίτης ή ο Ντέιλι).

Η άποψη του ότι τα έθνη είναι απότοκα του εθνικισμού και εμφανίζονται μετά την συγκρότηση των εθνικών κρατών, είναι (κατά την γνώμη μου) σε μεγάλο βαθμό ορθή, αν αναφερόμαστε στα έθνη - εθνικές ταυτότητες, όπως τα βιώνουμε σήμερα. Η διαφωνία μου σχετίζεται κυρίως με το ότι ανάλογα στοιχεία ομαδοποίησης βρίσκαμε και παλαιότερα αλλά σε μικρότερες αριθμητικά και πιο περιορισμένες γεωγραφικά ομάδες.

2 σχόλια:

  1. h megalyterh malakia poy exw diavasei to teleytaio eksamhno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το περίεργο είναι ότι ανάλογες απόψεις κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
    Φυσικά το κείμενο είναι ειρωνικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή